trešdiena, 2012. gada 4. aprīlis

Be Crazy

Ir Aprīlis un vēl aizvien sniegs. Tas nav normāli...Lai gan, ja jau ziema tā ieilgusi, tad iespējams, ka ar vasaru būs tāpat un pret to man nekas nav pretī.
šis rīts bija tikpat smags kā visi pārējie..Kā jau parasti arī šorīt neveikli izvēlos no gultas un aizmigusi devos tējkannas meklējumos. Kaut kā sagatavojos ceļam pie zobārsta, bet jau pēc minūtēm 20 es biju atpakaļ mājās un tā nu es te sēžu, jo līdz 10:00 ir vēl daudz laika.
Vakardiena bija viena no manām veiksmes dienām. Sākot jau ar to, ka veiksmīgi aizstāvēju savu Biznesa plānu par peintbola parku Ogres novadā, par kuru man izteica lielu komplimentu un novērtēja ar 8. Un beidzot ar to, ka bibliotēkā atradu sen meklēto grāmatu ''Hunger Games'' Lai gan angļu val. Ilgi domāju, ņemt vai tomēr nē. Jo kā jau zināms, ar angļu val. man problēmu nav un ir izlasītas neskaitāmas grāmatas šajā valodā.
Beigās es tāpat saņēmu Latviešu tulkojumā un laimīga devos mājup, paslīdot pie pašām kāpņutelpas durvīm...bet tas jau cits stāsts.
Lai nu kā, jau 2 dienas cītīgi gatavojos šodienas matemātikas testam, lai gan zinu, ka nedabūšu augstāku par 4, tā pie šīs skolotājas ir vienmēr, bet ko nu tur..
Gribās atrāk vasaru, ideāli to pavadīt, izbaudīt katru saulaino dienu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru